:: Manager Publishing ::
Termékek > Magyar nyelvű könyvek

Nehéz emberek kezelése

Szerző: Roy Lilley



ISBN13: 9789639912076

Oldalszám: 180
Méretek: 130mm x 214mm x mm
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
Ár [bruttó]: 1990 Ft

 

További részletek

Hogyan kezeljük a nehéz embereket? „Ma is borzasztó napom volt! - hallom Sárától, útban hazafelé. Reggel a bankban az ügyintéző lekezelően bánt velem. Aztán az értekezleten Péter megint majdnem elaludt, Béla pedig ma is belekötött a szavaimba. Na és a főnököm! Jól leszúrt egy csöppnyi hibáért. Később meg az egyik beosztottam siránkozását kellett végighallgatnom. Vajon mi vár rám otthon?"
Ha ismerős a helyzet, olvassuk el ezt a könyvet! Roy Lilley könnyed stílusban, hasznos tanácsokkal lát el minket, hogy ne tévedjünk el az emberi kapcsolatok útvesztőiben: a konfliktusok megoldásában, ha mi vagyunk az ügyfelek, vagy ha nekünk kell nehéz ügyfelet kezelnünk; ha vezetők vagyunk, vagy ha a mi vezetőnk rossz pillanataiban kell megfelelően reagálnunk. De tartsuk szem előtt: „Nehéz emberek nincsenek, csak olyanok, akiknek a kezelését meg kell tanulnunk."

Kelemen Éva - tréner, coach Develor

Vissza    Kosárba

 
Mottó

Ha van szenvedélyed plusz víziód, de nem cselekszel: álmodozol. Ha van víziód plusz cselekszel, de nincs szenvedélyed: középszerű leszel. Ha van szenvedélyed plusz cselekszel, de nincs víziód: el fogsz jutni valahova, de azt veszed majd észre, hogy nem a megfelelő célt érted el.

Marilyn King
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres